Jorge Rodríguez i Natàlia Enguix participen en l´assaig oficial de les Ambaixades de Moros i Cristians

L’alcalde destaca la “passió, esforç i estima” d’un dels últims actes previs als dies centrals de la “Setmana Gran” de les Festes d’Interés Turístic Internacional.

L’alcalde d’OntinyentJorge Rodríguez, i la 1ª tinent d’alcalde i Vicepresidenta 1ª de la DiputacióNatàlia Enguix, han participat aquest cap de setmana junt al president de la Societat de FestersRicardo Calabuig, en el tradicional assaig oficial de les Ambaixades, celebrat a la plaça de Baix.

En l’acte, un dels últims actes previs a l’inici de la “Setmana Gran” de les segones Festes de Moros i Cristians amb el reconeixement d’Interés Turístic InternacionalJorge Rodríguez ha destacat la il·lusió de “sentir de prop l’emoció de les nostres Festes de Moros i Cristians” i ha posat en valor “la passió, l’esforç i l’estima que posa tanta gent perquè cada detall siga perfecte”.

Per la seua part, Natàlia Enguix ha posat en valor el treball i la dedicació dels ambaixadors, “que durant mesos preparen cada vers, cada gest i cada paraula”, ha manifestat.

Deja una respuesta