Benicarló ultima el muntatge de la foguera de Sant Joan que cremarà aquesta nit

Este matí, l’alumnat del Centre Integrat Públic de Formació Professional de Benicarló està treballant en el muntatge de la foguera que es cremarà aquesta nit a la platja del Morrongo, en el marc de la revetlla de Sant Joan.

Els estudiants del grau superior d’Artista Faller i Construcció d’Escenografies són els responsables de donar forma a aquest element central de la celebració, que simbolitza una de les tradicions més arrelades de la nit de Sant Joan i que marca l’inici de l’estiu al municipi.

Deja una respuesta