Visit Cullera participa a l’IBTM World de Barcelona, la fira líder en planificació d’esdeveniments corporatius i turisme MICE, i es reunirà amb més de 30 intermediaris internacionals
Cullera està present aquesta setmana a l’IBTM World de Barcelona, la fira líder en planificació d’esdeveniments corporatius i turisme MICE (reunions, incentius, conferències i exposicions). Aquesta trobada, considerada una de les principals cites mundials del sector, reuneix més de 12.000 professionals de la indústria i es consolida com un espai clau per a explorar noves oportunitats per a la capital turística de la Ribera.
Durant el certamen, que se celebra del 18 al 20 de novembre, Visit Cullera mantindrà una intensa agenda de reunions amb agències de viatges, touroperadors, empreses organitzadores d’esdeveniments i actors estratègics de diferents sectors vinculats al turisme corporatiu. L’objectiu és donar major visibilitat a la ciutat, reforçar la seua presència en mercats especialitzats en turisme MICE i avançar en la captació de futurs congressos i esdeveniments professionals.
El municipi compta amb més de trenta cites programades amb agents procedents de països com Mèxic, Turquia, Polònia, Espanya, Costa Rica, França, Estats Units, Tanzània, la Xina, l’Argentina, Alemanya, Lituània, Eslovàquia, Bèlgica, Filipines, els Països Baixos, Benín, Rwanda, Colòmbia o Dinamarca. Una agenda internacional que permetrà reforçar contactes i obrir noves vies de col·laboració.
L’alcalde de la ciutat, Jordi Mayor, i la regidora de Turisme, Débora Marí, han visitat la fira destacant la presència de Cullera en aquestes cites com a «aposta clara per un turisme diversificat, de qualitat i amb la capacitat per a generar oportunitats econòmiques i de turisme durant tot l’any». Mayor també ha destacat l’intensa agenda de treball planificada pel departament de turisme que «ens permet mostra el potencial de Cullera a nivell mundial, i posicionar-nos molt competitius dins del segment MICE gràcies també a tota l’experiència complementària que oferim, des de les nostres infraestructures fins a la nostra oferta cultural i gastronòmica, i en un entorn mediterrani immillorable».
Precisament, Cullera és membre de la xarxa Spain Convention Bureau des del 2022, fet que ha aconseguit la celebració de desenes de congressos, esdeveniments i seminaris a la ciutat.
IBTM World és l’esdeveniment líder mundial per a la indústria de reunions i esdeveniments, i es converteix cada novembre en una cita ineludible per al sector internacional. Durant tres dies, milers de compradors, proveïdors i mitjans de comunicació especialitzats visiten Fira Barcelona per descobrir noves destinacions, establir sinergies i generar negoci.


