La ciutat ha participat a l’Assamblea General de Saborea España celebrada a Cambrils per tal d’aprovar els comptes de l’exercici i planificar les accions de la marca per al 2026
Cullera ha estat present a l’Assamblea General de Saborea España, celebrada a Cambrils, per tal de seguir consolidant-se com una de les capitals gastroturístiques més rellevants d’Espanya a través de la marca Saborea España. Una trobada anual en la que s’han aprovat els comptes de l’exercici actual i es planifiquen les accions i esdeveniments de la marca per al 2026.
Aquesta assamblea és un espai estratègic on es dissenya el turisme gastronòmic estatal de cara al pròxim any i on Cullera ha reafirmat la seua aposta per continuar creixent des del producte i de la mà del Club de Producte Artesanos del Arroz.
Aquesta col·laboració amb el sector «ens proporciona una enorme finestra nacional i internacional que mostra el treball que desenvolupen dia rere dia els nostres restaurants locals», ha detallat l’alcalde, Jordi Mayor. L’alcalde també ha detallat que a través de Saborea España «Cullera es posiciona com a capital gastronòmica de l’arròs i ens permet ser competitius dins del mapa gastronòmic mediterrani».
A través de Saborea España, Cullera promou la ciutat en cites tan importants per al sector com Madrid Fusión, la fira gastronòmica més important del país, on en els darrers anys ha tingut l’oportunitat de mostrar la qualitat dels seus productes, el talent de la seua cuina i ser la sensació a través dels arrossos.
També en altres cites com la que està desenvolupant-se aquesta setmana a Barcelona, un workshop junt amb la Confederació Espanyola d’Agències de Viatges per a establir sinèrgies professionals i amb públic final per a projectar la marca local.
Amb aquestes actuacions de reforç dins la xarxa Saborea España, Cullera continua apostant per un model turístic on la gastronomia és plat principal i un dels atractius principals de visita cada any.