Seran els dos dies a partir de les 19:00 hores des de Las Ventas.
La televisió pública valenciana manté la seua aposta per les grans cites de la temporada taurina i tornarà a connectar este cap de setmana, a partir de les 19:00 hores, amb la plaça de bous de Las Ventas de Madrid. Després del èxit d’audiència que estan registrant les retransmissions de la Fira de Sant Isidre, el canal autonòmic oferirà dos dels cartells més potents del tram final d’esta fira.
La cita del dissabte 6 de juny estarà marcada per un dels ferros més emblemàtics del camp brau: la ramaderia de Victorino Martín. Sinònim d’emoció, casta i bravura, este ferro de pes propi en la història de la tauromàquia serà lidiat per una terna de gran interés.
El cartell compta amb una forta representació de la terra gràcies a la presència del valencià Román, que torna a Madrid després del triomf davant d’un bou de Conde de Mayalde. El de Benimaclet es vorà les cares de nou amb els victorinos després de la bona vesprada que va donar davant d´este ferro en Bocairent. Compartirà cartell amb Morenito de Aranda i Fernando Adrián, un dels grans triomfadors del cicle madrileny, on va obrir la Porta Gran el passat 15 de maig.
El diumenge 7 de juny la programació taurina en À Punt es duplicarà. Com a preàmbul, s’emetrà una nova edició del programa La plaça, a les 18:00 hores, conduït també per Jorge Casals. Este espai oferirà un complet resum d’actualitat que inclourà un balanç especial de Sant Isidre, un reportatge sobre el concurs de ramaderies celebrat a Bétera i el resum de les proves de selecció del classificatori per al Circuit de Novillades de la Comunitat Valenciana. A més, el programa viatjarà fins a Vilafamés per a conèixer de prop la ramaderia de Jaime Tàrrega “Lucas”.
L’obertura de portes a Las Ventas arribarà de nou a les set de la vesprada amb la celebració de la tradicional correguda In Memoriam, que enguany retrà homenatge a la figura d’Ignacio Sánchez Mejías. Es tracta d’una de les cites més solemnes de l’any a Madrid i el torero Borja Jiménez assumirà la gesta d’anunciar-se com a únic espasa. Lidiarà en solitari bous de les ramaderies de Domingo Hernández i Toros de Cortés, completant així un cap de setmana de màxima exigència de cara a l’espectador.
Les narracions estaran encapçalades pel periodista Jorge Casals, qui estarà acompanyat en els comentaris tècnics pel torero valencià Manolo Carrión.



