El comerç local celebrarà una nit plena de sorpreses i de música.
Per segon any, l´Associació de Comerços i Empreses de Benifaió (ACEB) celebrará la Shopping Nigth al carrer Santa Bàrbara de Benifaió, el próxim 12 de juny. Una jornada de divendres aon més de 16 comerços locals eixiran al carrer per a oferir-te una nit única plena de sopreses, llum, música i diversió. Als stands participants podrás trobar: roba, complements, artesania, decoració, estètica, joieria, esport, restauració, ulleres, flors, ciris, benestar, perruqueria i molt més.
Actuarà el grup Impakt Crew de l´escola Imperio Dance Concep d´Alginet amb una coreografia preparada per la seua professora Patricia Alcañiz. A més comptaran amb la presència de la Directora General de Comerç, Artesania i Consum de la Conselleria d´Indústria, Turisme, Innovació i Comerç, María Isabel Sáez Martínez.
Els comerços participants son: Conxa García; Cosa de Tres; Crecer sin limites; Cristian Morillo y Vianka; Bar Che que bo; 0 Grados; Estanco nº 3; Floristería Vicente Rosa; Font Salut; Garatge d´Art; Juan Lorente, by Mapi; Les Paques; America Sunday; Maktub; Mercería y corsetería Mari Celi i Som Benestar. Amb la col·laboració dels Clavaris de la Divina Aurora 2026, Clavariesses MDA 2026 i per falta de confirmació el Club de Gimnasia Rítmica de Benifaió.
La presidenta del ACEB, María José Martinez, ens conta que «Primer que res, dir-vos que estem contentíssims enguany amb la segona edició de la Shopping Nigth perquè fem el 25é aniversari de l´Associació de Comerciants i Empreses de Benifaió. Per lo tant, estem esforçant-mos tota la Junta Directiva, fent allò que podem, traient des d´on podem, perquè estem tots treballant, però agraïnt tota la col·laboració i participació dels comerços que s´han adherit. De fet, no cabem ja més, hem tingut que dir fins aci i tot així perquè ja no cabem en la zona on ens van ubicar. Així i tot estem contentíssims, l´any passat va ser un èxit abrumador, no ens ho esperàvem que que la gent mos demanara quant arribava la Shopping Nigth, pues ja arriba la Shopping Nigth el 12 de juny al carrer Santa Bàrbara de Benifaió. Començarem a les 19h de la vesprada i acabarem aproximadament de 00 a 01h de la matinada, segons l´afluència de la gent. Pues estem contentíssims, com he dit anem a tindre un gira-tutto de 360º, per a que el vídeo més original de la persona que vinga vestida de blanc, participe en un sorteig de un lote de regals, anem a tindre més participació per la gent que faça compres o consumicions perquè bars en tres comerços diferents, un altre sorteig de lote de regals i anem a tindre un photocall que estem treballant-lo amb molt de carinyo i crec que a la gent li va agradar moltíssim, l´any passat va estar molt bé, però enguany s´ha superat i bueno per supost agraïr l´assistència de la directora general de comerç, María Isabel Sáez, vull dir que és un honor totalment del que puga assistir al nostre event perquè per a nosaltres és algo molt important i que ja mos situa en un escaló direfent. Vos esperem a tots«.




