- L’Auditori Municipal viurà el 14 de juny un recorregut musical a través dels grans èxits d’un dels cantants més icònics del jazz i el swing
- Les entrades, a 5 €, ja es poden aconseguir a través del web agendacullera.com
Frank Sinatra ‘arriba’ a Cullera en forma de tribut. L’Ajuntament de Cullera torna a oferir una proposta única entre la seua agenda cultural i musical, en aquesta ocasió a través de la Gran Canaria Big Band i el seu espectacle ‘Sinatra 2.0’ en homenatge a una de les grans estrelles del jazz i el swing.
Amb un estil únic, Sinatra fou probablement un dels cantants amb més impacte en la industria musical del segle XX i la seua veu icònica és de sobra reconeguda arreu del món, deixant una petjada inesborrable al llarg de tota la seua carrera que hui en dia encara perdura.
Per això, Cullera ha volgut portar un espectacle de primer nivell que recorda la seua trajectòria, la seua música i els moments màgics que generen les seues melodies.
En aquest concert, la Gran Canaria Big Band, li dedica un merescut tribut amb arranjaments i composicions de Nelson Riddle, Sammy Nestico, Quincy Jones i Billy May. Una nit que assegura un repertori molt representatiu del cantant conegut com La Veu, i que comptarà amb la participació d’un dels grans crooners espanyols del moment, Fasur Rodríguez.
Les entrades per al concert, que se celebrarà el pròxim 14 de juny a les 20.00 hores a l’Auditori Municipal, tenen un preu de 5 euros i ja es poden aconseguira a través del web agendacullera.com, en la Casa de la Cultura, o el mateix dia en taquilla.
Sobre la Gran Canaria Big Band
La Gran Canària Big Band és una agrupació musical creada en 1997 pels músics més destacats de Gran Canària que en l’actualitat està formada per 20 músics depenent del repertori a interpretar, basada estructural i musicalment en el format clàssic de les llegendàries Big bands que van evolucionar al llarg del temps des de les bandes de huit o nou músics de l’època inicial del swing, fins a les grans orquestres de més de quinze músics dels anys setanta.
Des de llavors fins a l’actualitat, la Gran Canària Big Band ha treballat amb artistes de talla internacional com han sigut Kurt Elling, Paquito D’Rivera, Nova York Voices, Perico Sambeat, Sole Giménez, Jamie Davies o Deborah Carter, entre altres.