Hi haurà xirimita, tabalet, tallers infantils, unflables, fotomaton, barra de la comissió La Xirimbela i ball amb “La Gran Babylon”
L’Ereta, Festa Declarada d’Interès Turístic Local, se celebra el dilluns 6 d’abril a la Font del Molí. Organitzada per la Regidoria de Festes, en col·laboració amb la Comissió de Festes La Xirimbela, a partir de les 12.00 hores hi haurà un variat programa per a gaudir d’aquesta jornada lúdica de convivència a les faldes del Puig Campana, en un enclavament privilegiat. Tallers infantils, unflables, xirimita i tabalet, la música de La Gran Babylon i un divertit fotomaton són alguns dels atractius que trobaran veïns i visitants en aquest dia de festa en el qual no faltarà la barra de la Xirimbela.
“És una de les festes més populars del nostre calendari fester”, va explicar la regidora de Tradicions i Festes, Sara Llorca. “Després de Sant Antoni i Sant Blai, arriba l’Ereta, en el Dilluns de Pasqua. Una cita important per a tots els finestratins i visitants que, cada any, s’unixen a aquesta tradicional celebració, per a menjar-nos la mona i gaudir d’un gran dia perquè hem preparat diversos actes per a tots els públics”.
A partir de les 12.00 del matí a la Font del Molí hi haurà castells unflables per als més xicotets, animació musical amb xirimita i tabalet, tallers infantils de Pasqua, titelles, fotomaton i orquestra amb La Gran Babylon.
Tota aquesta programació, estarà acompanyada de la barra a preus populars amb les millors tapes i entrepans a càrrec de la Comissió de Festes La Xirimbela.
Per preparar tota aquesta jornada Sara Llorca va presidir la reunió de coordinació de dispositius de seguretat, festes, seguretat, neteja i serveis tècnics.
“Des d’ací convidar-vos a compartir aquesta jornada de L’Ereta a Finestrat”, va concloure la regidora de Tradicions i Festes, Sara Llorca, “un dilluns de Pasqua ple de tradició i en un marc fabulós com aquell que ens brinda el nostre Puig Campana, a la Font del Molí”.
Programa L’Ereta Finestrat 2026
- Inici: 12.00h.
- Xirimita i tabalet: de 12.00 h a 14.30h
- Unflables: de 12.30 a 13.30h i de 17.00 a 19.00h.
- Tallers infantils de Pasqua: de 13.30 a 14.15h.
- Teatre titelles: 16.00 a 17.00h.
- Fotomaton: de 16.30h a 18h
- Orquestra La Gran Babylon: de 15.30h a 18.30h.

