La presidenta de la Junta de Districte del Centre Històric, Lydia Morant, i Toni Albors, president de l’Associació de Veïns de la barriada, han informat que este cap de setmana se celebraran les festes del barri.
El programa començarà a les 9.00 hores del diumenge, 19 d’octubre, amb una romeria organitzada per la Germandat de Sant Pere Apòstol, que eixirà des de la plaça Escola Pia i arribarà fins a l’ermita de Santa Anna. En acabar, s’oferirà un dinar popular per a totes les persones participants.
A continuació, a partir de les 13.30 hores, tindrà lloc una paella gegant organitzada per la Falla Escoles Pies.
Els tiquets, amb un preu de 3,50 euros, es podran adquirir a la plaça Tirant fins al divendres, 17 d’octubre, en horari de 18.30 a 20.00 hores, o bé telefonant al 722 382 079.
El tiquet inclou plat de paella, beguda i postres.
A més, el 25 d’octubre a partir de les 19.30 hores se celebrarà ‘La Dansà’ del Centre Històric de Gandia la calle Duc Carles de Borja a càrrec del del grup de ball ‘La delicà de Gandia’.
Morant ha volgut agrair la col·laboració dels membres de la Junta de Districte del Centre Històric presidida per Albors, així com de la Germandat de Sant Pere Apòstol i del grup de ball “La Delicà de Gandia” per la seua implicació en les activitats programades. Finalment, tots dos han convidat tota la ciutadania a acostar-se i gaudir de les festes del Centre Històric.