Candela Lucas Peirats serà la màxima representant del 2026

Nules ja coneix a la que serà la nova Reina de la Vila 2026, Candela Lucas Peirats, una jove de 17 anys, que al llarg d’aquest any ostentarà la màxima representació de la localitat.

Candela Lucas ha estat rebuda a l’Ajuntament de Nules per l’Alcalde, David García, i la regidora de Festes, Blanca Silvestre, els quals en representació de la Corporació Municipal li han agraït el seu compromís de representar, al llarg de tots aquests mesos, al poble de Nules.

Així, Candela Lucas serà juntament amb les dames de la cort d’honor la protagonista de les festes patronals en honor a Sant Bartomeu, que se celebren al mes d’agost, i en honor a la Mare de Déu de la Soledat, que tenen lloc al mes d’octubre.

No obstant això, l’acte de proclamació de la nova Reina de la Vila de Nules i de les dames tindrà lloc al mes de juliol. Un acte que, a més, servirà també d’acomiadament de la Reina de la Vila 2025, Laura Gómez Recatalá, i de les seues dames d’honor.

Encara que l’acte de presentació amb tot el seu esplendor se celebrarà dissabte, 25 de juliol.