Benicarló esta preparada per a viure les Falles 2026, amb una programació que comença el 28 de febrer i finalitzarà el 19 de març amb la Nit de la Cremà.

Les Falleres Majors de Benicarló 2026, Nia Pegueroles i Yune Sánchez viuran les Falles 2026 junt a les seues Corts d´Honor.

Consulta la programació completa.

Programa Falles de Benicarló 2026

Al final trobaràs un pdf amb el llibre oficial

Dissabte 28 de febrer

20h Crida des dels balcons de l´Ajuntament a càrrec de les Falleres Majors de Benicarló – Pl. de l´Ajuntament.

Dissabte 7 de març

18h Cavalcada del Ninot

Diumenge 8 de març 

18h Entrega de Premis. Es faran entrega als Premis a la millor escenografía d´exaltació fallera i Premis llibret. Ademes sotorgaran els Premis de dibuix escolar. — Pl. Mestres del Temple.

Seguidament, Entrega de Bunyols. Lliurament de les màximes recompenses als fallers de Benicarló. – Auditori Pedro Mercader.

Dimecres 11 de març

14h Mascletà a València. Acompanyem a la Pirotécnia Tomás a la capital de la Comunitat. – Pl. Ajuntament de València.

Dijous 12 de març

23h Nit de la llum. Donem l´inici a la semana fallera. – Pl. de la Constitució i en les diferents ubicacions de cada comissió fallera.

Divendres 13 de març

20h Lliurament de Premis Falles 2026. Es farán entrega dels diferents Premis als monuments de la nostra ciutat. – Pavelló Poliesportiu

En finalitzar, visita a les falles guanyadores.

Dissabte 14 de març

13h Mascletà. – Pl. de la Constitució

Diumenge 15 de març

13h Mascletà. – Pl. de la Constitució

17h Ofrena de flors a la Mare de Déu de la Mar. – Eixida des de la Plaça de la Constitució.

Dimecres 18 de març 

13h Mascletà. – Pl. de la Constitució

Dijous 19 de març

10h Missa en honor a Sant Josep. – Església de Sant Bartomeu.

13h Mascletà. – Pl. de la Constitució

Nit de la Cremà. Horari segons itinerari.