El Consell ha aprovat hui el nomenament de Román Ceballos com a nou president de la Corporació Audiovisual de la Corporació Valenciana (CACVSA).
El nou president de l’empresa pública és un directiu amb una àmplia trajectòria en la direcció d’organitzacions públiques i privades amb més de tres dècades al capdavant d’entitats d’alt impacte social, econòmic i institucional.
Ceballos és Diplomat en Relacions Laborals-Graduat Social per la Universitat de València i Llicenciat en Ciències del Treball per la UOC. És un expert en la gestió d’estructures complexes, la negociació amb administracions i agents socials i la implementació de polítiques públiques i projectes estratègics.
Ha exercit funcions de representació institucional en àmbits sotmesos a especial atenció pública amb experiència en òrgans de govern, patronats i comités d’àmbit autonòmic i estatal.
En la Generalitat Valenciana cal destacar que Ceballos va ser director general de Treball, Cooperativisme i Economia Social, secretari autonòmic de Formació i Ocupació, així com director General del Servei Valencià d’Ocupació i Formació (SERVEF).
Posteriorment, va ser director de l’Àrea Laboral de KPMG Advocats a la Comunitat Valenciana i director-gerent de la Societat d’Estiba Desestiba del Port de València- SAGEP, entre altres llocs d’alta direcció. Atresora nombrosos premis i reconeixements i ha impartit master class en escoles de negocis i universitats, com ara IMF, IESE, ESIC, Universitat de Salamanca, Complutense de Madrid, Universitat de València i la UPV.
Román Ceballos arriba a À Punt per a substituir Vicente Ordaz, que va deixar el lloc en desembre de 2025 quan va ser nomenat secretari autonòmic de Comunicació.



